
بعدازچندروز دوری ازوبلاگ وخوشگذرونی توبوشهردوباره
اومدم
خیلی دلم براتون تنگ شده بود
خییییییییییییلی بیش ازحدخوش گذشت جاتون خالی
بااینکه شدیداشرجی بودولی یه حس خاص ودوسداشتنی
داشت
جنوب خوشیش به شرجی بودنشه البته بیشترین خوشیش به
ماهی ومیگویی که داره هست منم خو شکمو
بوشهرم به دریاش معروفه منم ای چندروزصبح تاشب
کناردریابودم
شرمنده نتونستم جواب کامنتهاتون بدم
*اینم یه عکس ازغروب خورشیدبوشهر*






ما را در سایت فازم قروقاتی دنبال میکنید
برچسب: مسافرت به جنوب ایران,مسافرت به جنوب,سفر به جنوب اسپانیا,سفر به جنوب ایران,سفر به جنوب فرانسه,سفر به جنوب هند,سفر به جنوب ترکیه,مسافرت به کره جنوبی,مسافرت به افریقای جنوبی,مسافرت به افريقاي جنوبي, نویسنده: بازدید: 17