سلام به ابجیهاوداداشیهای گلم
ببخشیدیه مدت نبودم
چندتااتفاق برام پیش اومده بود
و اینکه فصلم فصل جمع اوری محصولات بود دیگه بایدکمک میکردم
نشدکه سربزنم
به بزرگی خودتون ببخشیددیگه
وبااینکه5روز ازایام محرم گذشته
ولی این ماه خونین روبه همه شیعیان
تسلیت عرض میکنم
امیدوار ازاین ماه به حدکافی
فیض ببرید
واینکه امروزم مراسم شیرخوارگان حسینی هست
امیدوارم تواین ایام هرچی ازخدامیخواید
بهتون بده
باارزوی قبولی درامتحان
کنیزی حضرت زینب
و
غلامی امام حسین








ما را در سایت فازم قروقاتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20